Re: Jak wyciszyć pisk dysku twardego?

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 17:50:03 MET DST

Paulie wrote:

> Da się zrobić w ogóle? Chodzi mi o te programy do zmniejszania liczby
> obrotów (pytam czy się da, bo podobno te progsy wyciszają tylko charczenie,
> a mi chodzi o ten pisk tak jakiś magnetyczny cycóś).

ale te programy chyba nie zmniejszają liczby obrotów tylko tryb
sterowania ruchem głowic?

obawiam się że wysokość i głośność pisku są niezmienne dla modelu i
egzemplarza(?) i na to żadne gumki nie pomogą

natomiast zmniejszenie liczby otworów w przypadku dźwięków wysokiej
częstotliwości powinno zauważalnie je tłumić

pzdr