Re: karta TV

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 17:17:15 MET DST

dalmashin wrote:

> ja jestem szczesliwym posiadaczem karty KWORLD i taka polecam. nie
> pamietam tylko nazwy nowego modelu ale ma on chip 10-bitowy co daje
> jeszcze lepsza jakosc obrazu niz moja 8-bitowa.

hej; 10-bitowy przetwornik to jest np. conexant 23880;
zas przetwornik 8-bitowy to glownie popularna rodzina
bt8x8; szczegolnie bt878;

sprawa wyglada tak, ze bt8x8 jest poupalrny i dobrze
oprogramowany, a do tego nie robi przewaznie klopotow
z innymi urzadzeniami w komputerze; conexant jest
wysoce konfliktowy;

adas;