Duron - jakiego kupić (oznaczenia) - pilne

Autor: TraPer <mjtrap_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 12:00:52 MET DST

Witam grupowiczów

Mam pytanko - składam sobie nowy sprzęt - Asus A7V600 + Duron
Trochę googlowałem ale wyniki były różne i niejednoznaczne, trochę mi się
śpieszy z kupnem, dlatego pytanko do was:
Jakiego duronka kupić aby w miarę najlepiej się kręcił.
Czy 1600 - bo podobno dość dobrze znosi kręcenie częstotliwością magistrali,
czy 1800 - nidużo droższy ale podobno mniej podatny na @. Jaki egzemplarz
wybrać, kolor laminatu, jądra proca, serię, i w jakim zakresie tygodni
produkcji.

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi. Może ktoś ma przetestowane u siebie i
posiada takie dane.

Dzięki

Marek