procesor

Autor: seth <seth_at_no.mail.no>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 11:26:28 MET DST

Na plycie k7t266 pro2 mialem zaisntalowany procesor athlon xp 1600. Ulegl on
spaleniu czego przyczyna byl zle zalozony radiator (ukruszyl sie rdzen).
Zamierzam sie do kupna nowego procesora na ta plyte. Pamietam, ze stary
spalony procesor pracowal na szynie 133mhz (moglem go podkrecac od 133 wzwyz
przez krecenie fsb). Prawdopodobnie kupie durona 1800 (1800 to jest max na
co pozwala moja plyta). Moje pytanie brzmi, czym mam sie kierowac podczas
kupna procesora? Jezeli procesor jest na szynie 266 to bedzie on pracowal
stabilnie na 133 mhz? Nie mam kasy na zmiane plyty dlatego w gre wchodzi
tylko zmiana cpu.
Specyfikacja moba to (w skrocie): chipset VIA VT8366A (552 BGA), FSB
@200/266 mhz, clock generator 100/133 mhz, cpu: socket A dla amd
athlon/xp/duron, od 800 do 1800 mhz.

--
wrzech