Jakie głośniczki

Autor: kermit <kermit12_at_gazeta.usun-to.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 10:52:22 MET DST

Noszę się z zamiarem kupna głośników i rozważam dwa modele:

TRACER AUDITEK TRG-2-180-B-4 180W

oraz

TRACER TOWERS TRG-2-180-D-1 180W

Nie jestem audiofilem i nie mam wygórowanych wymagań, chodzi przede
wszystkim aby w miarę czysto grały i nie brzęczały, no i podstawą jest
wyjście słuchawkowe. Nie widziałem tych modeli w okolicznych sklepach i nie
mam możliwości "posłuchania" sobie jak wypadają. Nie wiem też czy są
ekranowane, a na stronie nie ma żadnych danych. Może ktoś z Was ma jakieś
doświadczenia z w/w firmami bądź modelami. Do tej pory używam Creative SBS15
i jestem w pełni zadowolony, tylko brak w nich tego wyjścia słuchawkowego i
dlatego chcę kupić nowe. Będę wdzięczny za pomoc.

--
Pozdrawiam
Kermit