jak sprawdzić max procek do płyty

Autor: Grześ <athlonek.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 10:32:13 MET DST

Witam!

Mam płytkę główną Soltek 75DRV (Via KT266) i mam pytanko jak sprawdzić
maksymalną częstotliwość procesora, który może być obsłużony przez tą płytkę?
Bios jak dobrze pamiętam był w 2002 r. aktualizowany. Obecnie siedzi tam
Duron 850, ale chciałbym zmienić procka na jakiegoś Athlona o częstotliwości
maksymalnej jaka może być przy tej płycie i biosie. Podejrzewam że to będzie
ok 1,4 Ghz, ale chciałbym gdzieś to sprawdzić, żebym nie kupował procka na
chybił trafił.
Jeszcze mam pytanko co stanie się jeśli zostanie włożony procek o
częstotliwości większej niż dopuszczalna?

pozdrawiam
Grzesiu