Re: samoistny restart kompa

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 01:29:10 MET DST

Mon, 28 Jun 2004 01:20:48 +0200, na pl.comp.pecet, SloMa napisał(a):

> Jak w temacie, czy to mozliwe?
> Czym to moze byc spowodowane?
> Norton Antywir 2004 swiezo aktualizowany nic nie znajduje, Ad-aware tez nic.
> Dyski, przeskanowane, zdefragmentowane.
> Win XP+SP1+latki dodatkowe.
> Coz takiego moze powodowac restart kompa?
> Przewaznie to sie zdarza w czasie ok 0,5h od wlaczenia kompa, po restarcie
> komp
> moze chodzic i 2 dni bez problemu.
>
> winxp+SP1
> 256DDR
> Asus A7N8X-X
> Amd 2400+
> [...]

najprawdopodobniej sterowniki od... dźwięku na przykład; albo program do
mierzenia temp na procu- u mnie to było akurat. Śćiągnij najnowsze wersje
wszystkich sterowników, a tak w ogóle to daj mu 'wyślij raport o błędach'
jak się uruchomi po resecie. Gejts powinien Ci powiedzieć który ster mu się
nie podoba.

ps- ale niewykluczone, że RAM jest uszkodzony itd itp
powodów może być mnóstwo, ale jak mówię- to raczej stery

pozdro