problem ze startem(średniodługie)

Autor: konrad <kainam_at_vp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 01:03:16 MET DST

Witam wszystkich, zrobiłem coś bardzo głupiego : odpiąłem i
zdemontowałem nagrywarke CDRW gdy system windowsXP był w stanie
wstrzymania (myślałem że jest off). Od tego momentu czas potrzebny
na uruchomienie systemu wzrósł prawie pięciokrotnie (długo trwa sam
początek-na etapie BIOS-a i długo gdy już widać strone ładowania
systemu tę czarną). Przeinstalowałem system i pomogło w tym sensie,
że strona z ładowaniem systemu trwa już normalnie ale sam poczatek
uruchomienia komputera (zanim pojawi sie możliwość wejścia do
konfiguracji BIOS poprzez DEL) trwa w dalszym ciagu przerażająco
długo.
Co robić ?
Z góry wszystkim dziękuje.