Re: Problem z komprem - wiesza się.

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 00:32:34 MET DST

> Tu z kompatybilnością nie ma problemu.
Prawda, chociaż zauważ że heretyków tutaj nie brakuje i niektórzy
twierdzą że GF2 MX to karta obsługująca max. AGPx2 :-)

> Ale po jakiego grzyba do tej płyty wkładałeś RivaTNT ?
Skąd wiesz że to była karta na AGP, może to była TNT na PCI.

> Skoro to karta AGPx2 i może uszkodzić płytę !
Mógł. Ale coś mi się wydaje że port AGP mógł być uszkodzony już
wcześniej. Bez testów dodatkowej karty AGP chyba się nie obejdzie.

Pozdr. Marcin