Re: akie chlodzenie proca do 150 zeta ?

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 00:05:12 MET DST

"Krzysztof Rynkowski" <SPAMryniobyd@o2.pl> wrote in news:cbng2i$suh$1@achot.icm.edu.pl:

> U?ytkownik "dgim" <grip5@wp.pl> napisa? w wiadomości

> wiecej,
>>
> Dlaczego si? upar?eś na 150 z??
> Mam wentylator za 41 z?
> (czterdzieścijeden)
> GlacialTech Igloo 2460 Light
> http://www.glacialtech.pl/glacialtech/socketa.htm
> Jest tani, bardzo cichy, a przy tym wystarczająco wydajny.
> Athlon XP 1700@2500 (1466@1833)
> w spoczynku 43 stopnie,
> w stresie 51 stopni.

Bo mam teraz Titana TTC D5TB i mam go serdecznie dosc, jesien/zima mam spokoj, jak
przychodzi wiosna/lato temp momentalnie rosnie do 62 stopni przy przegladaniu netu i
sluchaniu muzyki. Jak odpale gre dochodzi do 70. Moja plyta (MSI K7Master, MS6341,
niestety obsluzy conajwyzej Palomino, a ten rdzen kompletnie mnie nie interesuje.
Chce raz na zawsze pozbyc sie problemu grzania proca.