Re: akie chlodzenie proca do 150 zeta ?

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 23:57:07 MET DST

"Jormungandur" <ati@WYTNIJpoprostu.net> wrote in
news:cbnfjk$gso$1@inews.gazeta.pl:

> Uzytkownik "dgim" <grip5@wp.pl> napisal w wiadomości

> To kup zalmana za 150zl, kwestia dobrze poszukac. Volcano to glośny
> gniot a tego satana nie mialem.

heh dodam i tu

masz moze na mysli Zalman CNPS 6000-Cu ? za dziwna jak dla mnie ta konstrukcja,
owszem ten volcano 7+ ma obroty do 6000RPM wiec cichy nie bedzie, ale temp
dochodzaca w upalne dni do 70 stopni, czy podczas grania, na tyle mnie zmeczyla,
zwe w koncu chce miec spokoj, dodam ze procek to stary choc totalny grzejnik (poki
co nie moge go wymienic na cos z rodziny 0.13, gdyz wiazaloby sie to z wymiana
plyty).