Re: zepsuty monitor

Autor: Redi <Spam?Yes_at_please.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 23:12:59 MET DST

> Czy na podstawie tych informacji jestescie w stanie okreslic na ile
powazne
> moze byc to uszkodzenie - czy warto oddawac go do naprawy ?

Mi to wygląda na zwarcie w układzie WN, jeżeli spalił się tylko tranzystor
to koszt naprawy wykonanej samodzielnie, jak masz choć minimalne pojęcie o
elektronice i umiesz posługiwać się lutownicą wyniesie około 6-7zł (koszt
tranzystora). Jeżeli zwarcie jest w samym trafopowielaczu to rzeczywiście
naprawa nie ma sensu (100-150zł)

> Czy możecie polecić jakiś serwis w Poznaniu ?

Niestety nie jestem z Poznania, ale na Twoim miejscu poszukałbym kogoś
uczciwego, bo z serwisami to różnie bywa...Może okazać się że trzeba
wymienić tylko jedną część za marne grosze a w serwisie Ci wcisną kit że
wymienili całe trafo i zapłacisz jak za zboże...

pozdr
Radek