Czarny ekran - ratunku!

Autor: Stefek Borkowski <stefek_at_killspam.edu>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 22:26:03 MET DST

Witam,
Wysiadl mi komp i nie mam pomyslu co moglo sie stac. Objawy: po wlaczeniu
"Power on" nie widac nic na ekranie monitora, nawet jednego glupiego
komunikatu BIOSu. Slychac jak wlacza sie dysk twardy, kreca sie wiatraki.
Monitor jest OK, sprawdzilem podlaczajac do niego inna skrzynie, z kolei moj
komp podpiety do innego monitora zachowuje sie tak samo, tzn. czarny ekran.
Wymiana karty graficznej tez nie pomogla. Czy to znaczy, ze poszla plyta
glowna? Co moge jeszcze zrobic, w kwestii diagnostyki, czy moze pozostaje mi
tylko wybrac sie do sklepu po nowa plyte? Prosze o rade. Dziekuje z gory za
wszelkie sugestie.
Pozdrawiam serdecznie,
Stefek