Re: Athlon 64 w praktyce?

Autor: CIAho <ciahol_wytnij__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 22:01:46 MET DST

"Radek K." <radek678@usun_to.wp.pl> se napisał(a)
> Zdaje sie, ze AMD planuje w niedalekiej przyszlosci zmienic gniazdo
> procesorow Athlon 64, w tym kontekscie nie warto sie IMO w to pakowac na
> razie, zostalbys bez mozliwosci upgrade-u w przyszlosci.

Zawsze kupując płytę myślę o późniejszej wymianie
procesora na szybszy, a za każdym razem i tak kończy się
na wymianie procesora, płyty i często innych podzespołów. :)
Poza tym producenci non-stop coś mieszają. A to szyna,
a to socket, a to cośtam więc tymi szybkimi zmianami
przestałem się już przejmować. :)

Chcę mieć na jakiś czas (ze 2 lata) dość wydajną platformę
do pracy i zabawy i nie wiem czy warto ulokować pieniądze
w A64. Proc jest dość długo na rynku, a mało o nim słychać.
Niewiele płyt, niewiele testów...

pozdry
Ciah:o)