Komp niechce się włączyć... ;-/

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 19:55:26 MET DST

Wymieniłem płytę główną i procek na ASUSA oraz CELERONA 1GHz ale niestety
komputer niezawsze chce się włączać. Gdy probuje go włączyć jest zero
reakcji, gdy troche pogrzebie w kompie (wyjme kartę graficzną, ramy i
powkładam je jeszcze raz itp) to jakoś się uruchomi. Na poprzednim sprzęcie
wszystko chodziło ok. Zasilacz mam nowy (pół roku) był sprawdzany i jest
sprawny. Wina Ramu i Grafiki to raczej też nie bo przedtem nie miałem tego
problemu, a nawet gdyby to bez grafiki i ramu też się nie włącza czasem. Czy
to bedzię wina płyty głownej i czy można to jeszcze jakoś sprawdzic?