Re: IC7-G i Hot-Plug

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 19:37:31 MET DST

Dnia 2004-06-27 18:22 użytkownik Sander wspólnie i w porozumieniu z
klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:
> Jakie urządzenia, o co Ci chodzi ?

Chodzi mi o możliwośc podłączania/odłaczania dysków bez potrzeby
wyłaczania komputera. W instrukcji nic o tym nie ma. W internecie to już
jest róznie. Dlatego chciałbym wiedzieć czy taka opcja wogóle jest
dostepna dla tej płyty... Oprócz tego na części stron znalazłem
konkretne informacje, że chodzi tylko o napędy ATAPI.
Chodzi o przejściówkę Seritell (mam takową). Na stronie
http://www.abit-usa.com/technology/serillel_new.php
jest opis:
"SERILLEL2^(TM) takes all the great features of the original Serillel, and
improves it to support Hot-Plug functionality and ATAPI Devices, such as
CD-ROM, CD-RW, and DVD-ROM".
Ale pod obrazkiem już czytam:
"Note: One SERILLEL2 SATA Converter only works for one Ultra ATA 100/
ATA 133 IDE hard disk or other ATAPI device at a time."
Z pierwszego opisu wynika, że chodzi tylko o CD, drugi opis temu zaprzecza.

Cytat z http://pclab.pl/?art=&sid=4173
"Zaletą Serillel2 nad wcześniejszą wersją modułu, Serillel, jest
możliwość podłączania napędów bez wyłączania komputera (hot-plug), a
także wspomniana współpraca z napędami optycznymi."

To jak toto wogóle jest ??? O co tu chodzi bo ja juz sie połapac nie
moge ???

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >