wymiary samsunga 959NF

Autor: konrad <kainam_at_vp.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 19:03:27 MET DST

Witam, zdecydowałem się kupić wyżej wymienione monitorek (praca z
CAD) i mam pytanko do osób które go użytkują:

Jak długą półke potrzebuje aby go sobie położyć. Sprawa wygląda tak
że zamierzam go umiejscowić w segmencie (szerokość i wysokość
wystarczające) i nie wiem tylko czy mi wejdzie na głębokość.
Zakładając że dostawie go tyłem do samej ściany, to ile centymetrów
będzie od ściany do końca podstawki/lub początku (zależy jak
patrzeć)

Dzięki