"Dziwna" strona about:blank

Autor: Wojtek <rafiki_yakoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 18:27:26 MET DST

Witam ponownie i mam jeszcze jedno pytanie:

Ustawiłem sobie Internet Explorer tak, by po jego włączeniu pojawiała mi się
pusta strona (about:blank). I tak było, aż do czasu, gdy wgrałem sobie
ostatnią wersję RealPlayera. Od tego momebntu w pasku adresów dalej pojawia
się about:blank, ale zamiast pustej strony mam jakąś dziwną stronę "search",
coś w rodzaju przeszukiwarki sieci. Ta sama strona pojawia mi się (ale już w
postaci identycznej, co cała reszta RealPlayera, tzn. z takimi samymi ramkami
etc.), kiedy włączam RealPlayera.

Sprawdałem w rejestrach/kluczach poprzez RegEdit, ale wszystko co wydawało mi
się "podejrzane" wyrzuciłem, a ponadto użyłem jeszcze programu RegCleaner.
Niestety, ta dziwna strona dalej mi się pokazuje.

Co mogę zrobić? Nie chcę odinstalowywać czy wyrzucać RealPlayera, ale ta
strona "pusta", która wcale pustą nie jest po prostu mnie irytuje.

Dzięki za wszystkie rady.

Pozdrawiam

Wojtek