Kłopoty z zachowaniem CAŁEJ strony internetowej

Autor: Wojtek <rafiki_yakoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 18:20:36 MET DST

Witam i mam zapytanie odnośnie możliwości zachowania stron internetowych. Z
tego co rozumiem, istnieją cztery możliwości zachowania na dysku stron
internetowych:

- Strona sieci Web, kompletna (czyli grafika, ramki, style i tekst)
- Archiwum sieci Web
- Strona sieci Web, tylko HTML (bez zapisania grafiki, dźwięków etc.)
- Plik tekstowy (zapisuje tylko tekst w postaci pliku txt)

Pytanie:

DLACZEGO jeśli idę do Plik->Zapisz jako..., to pojawiają mi się TYLKO DWIE
opcje, a mianowicie plik HTML lub plik tekstowy, czyli dwie ostatnie? Ostatnio
zrobiłem nawet upgrade i zainstalowałem Internet Explorer 6.0, ale nadal jest
tak samo.

Wszelka pomoc, sugestie i rady będą mile widziane.

Dzięki

Pozdrawiam wszystkich "PCtowców"

Wojtek