Re: PStrip

Autor: Majonez:\) <dzyndzel44_wytnij__at_o2.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 16:29:39 MET DST

Użytkownik "red" napisał:

> Najpewniej tak jak piszesz, monit nie wyrabia. Poza tym jesli ktos ustawia
> takie odswiezanie, to naprawde nie jest powazny.

Nie sądzę, żeby to był monitor bo:
-wystarczy cokolsiek zmienić w ustawienich zaawansowancyh, np. przesuniecie
obrazu powoduje ten sam efekt, przy 1600x1200@60Hz bez zmiany odświeżania
-wystarczy mała zmiana odświeżania nawet o 0,1Hz
-Po ustawieniu ponownie na domyślne odświeżanie problem pozostaje, pomaga
tylko powrót do ustawień domyślnych
-w specyfikacji napisano, że maks odświeżanie w 1600x1200 to 68Hz, więc
chciałem te 68 ustawić, w standardowcyh odświeżaniach takiego niema, a na
60Hz trohę bardziej oczka bolą... (nie wiem czy to takie niepoważne)

Wygląda na to, że to coś z ustawieniami temp barwowej w PSTRIP, teraz nawet
w 1200x960@75Hz mam jakieś inne ocienie dopóki nie wyłączę PSTRIP`a. Zaraz
psotaram się dojść o co biega.

Pozdrawiam, Majonez :)