Re: Powolne kopiowanie między większymi dyskami

Autor: Bart <brak_at_maila.xx>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 14:17:44 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:cbmkom.rc.8@Hobby.od.18.lat...

> Hmmm, czyżby płyta na chipset'cie VIA ?

Płyta na chipsecie i875P, mam na niej 3 napędy optyczne i 1 kieszeń, a na
dodatkowym kontrolerze (który wymieniałem) mam dwa dyski.

Dodam że komputer nie chce bootować z niczego innego niż to co jest
przyłączone do kontrolera wtedy, gdy jest na nim jakiś napęd optyczny (nie
pomagają ustawienia w biosie z czego ma bootować). Innymi słowy podłacze
dyski do płyty, a jakiś napęd optyczny do kontrolera - to można bootować
tylko z tego co jest na kontrolerze. Jeśli na kontrolerze nie ma napędów
optycznych to bootuje z tego co jest przyłączone do płyty.