Re: Padniety ECS K7S5A

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 13:12:52 MET DST

In news:cbm8dp$2a$1@inews.gazeta.pl,
Piotrek <pdelw@gazeta.pl> typed:
> Witam!
> Mam plyte ECS K7S5A, ale jest chyba troche padnieta. Wlaczam komputer,
> wiatraczek na procesorze pracuje, dysk sie zalacza, ale nic sie dalej
> nie dzieje. Komp nie sypie zadnymi bledami na glosniczku i nie wlacza
> nawet monitora. Komputer moge potem wylaczyc poprzes 4 sekundowe
> nacisniecie przycisku Power. Testowalem na Duronie 850, Athlonie
> 1700XP+ i Bartonie 2500+, ale na kazdym te same objawy. Testowalem
> tez na dwoch roznych zasilaczach, mianowicie jakis EPS 300W i Codegen
> 400W. Wszystko, co mogloby pasc udalo mi sie wyeliminowac, tylko nie
> [...]

od 2 dni walcze z tym samym problemem. najgorsze jest to ze takie same akcje
dziaja sie u sasiada po zmianie grafiki na fx5900XT. nowy komp ktory
zlozylem klientowi (rowniez z FX5900XT) ma po klku dniach te same objawy.
Napisz jaka masz karte graficzna. Ja juz sprawdzilem wszystko oprocz proca i
plyty glownej.

pzdr.
trzmiel