jest jeszcze jakaś nadzieja dla mojego USB? :P

Autor: Mazaq <mazaq.usun.ten.text_at_nospam.g.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 11:58:03 MET DST

od pewnego czasu porty usb w kompie przestały wogóle działać. sprzęt sprawny
(sprawdzany u znajomego - u niego pięknie i wogóle) u mnie ni ciula nie chce
chodzić (nie wykrywa komp, że coś jest podłączone). W menedżerze urządzeń są
"Główny koncentrator USB" i "Intel 82371AB/EB PCI do Uniwersalnego
kontrolera hosta USB" i pisze, że działają poprawnie - po usunięciu ich same
się wykrywają itp. Czy więc jest jakaś nadzieja, że coś w biosie jest nie
tak (Award) albo gdzieś indziej czy po prostu się fizycznie uszkodziło?
Jakiś czas temu uszkodzoną jak się okazało mysz USB podłączyłem do kompa -
może było zwarcie jakieś albo co i sie sfajczyło?

Powiedzcie (tylko bez ogródek :D) czy jest szansa na nie wpakowywanie kasy
na to, której nie mam... Płytę główną mam Epox (nie pamiętam modelu).

Pozdr. Piotrek