Re: Wymiana elektroniki Seagate'a ST330630A

Autor: tomekn <tomekn_at_nospammpoczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 11:15:33 MET DST

Użytkownik "BlankMan" <piszcie@na.grupie> napisał w wiadomości
news:cbhjd2$ro$1@news.dialog.net.pl...
> Przegrzal mi sie kiedys taki dysk (FirmWare 3.21) - bios go nie wykrywa.
> Zauwazylem taki sam model na allegro (ST330630A) z dzialajaca elektronika,
> tym ze on ma fimware 3.27.
> Czy jest szansa, ze elektronika podejdzie z niego(FirmWare 3.27), do
mojego
> (3.21)?

Wydaje mi się że możesz napisać do seagate zaptanie w tym temacie powinni Ci
odpowiedzieć czy dyski z firmware 3.21 dały się flashować do 3.27. Z drugiej
strony jeśli na stronie seagate nic nie pisze że są jakieś róznice w
zależności jaki masz firmware to będzie oznaczać że gdybyś miał wersje
firmware 1.0 to i tak możesz to przeflashować do 3.27 czyli mechanika jest
taka sama. Poszukaj nowego biosu do tego dysku na stronie seagate tam bedzie
od razu coś powinno być że dyski z takim a takim biosem nie możnma flashować
wyżej niż np:3.22 to od razu bedzie oznaczalo ze mechanika bedzie sie
różnić. Jęsli nie bedzie pytania jaka wersje masz obecnie to znaczy ze
wszystkie beda takie same.
pozdr
tomekn