Re: samsung 795 DF czy MB

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 10:25:04 MET DST

A tak poza tym kupowałem do pracy sporo samsungów (ponad 20) i jakość
obrazu bywa różna, ale to też zależy od samej karty graficznej (ostrość
najlepiej na ATI, na jakimś geforce gorzej niż na S3 Trio, ale to wina
karty graficznej), wiekszość spisuje się dobrze, w jednym nie pokazuje
OSD, w innym miałem takie wielokonturki, ale usunęli na gwarancji.
Żaden nie zepsuł się uniemożliwiając pracę a monitory mają ponad 2
lata.