Re: Zakup monitora

Autor: wcale_nie <wcale_nie_at__wytnijto_interia.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 08:57:07 MET DST

qoobaa wrote:
> Witam!
> Czy myślicie, że opłacalne i rozsądne jest kupowanie monitorka na
> Allegro? znalazłem aukcję, na której jest wydaje mi się ciekawy
> monitorek: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=27267249

Tez sie motam i zastanawiam nad kupnem czegos takiego, mam na oku jeszcze :

Ale o tym Gatewayu tez niewiele wiadomo - jednak rok gwarancji bez kosztow
wysylki jest dosc istotnym argumentem wg mnie.
Na zapytani eo TCO dostalem szybka odpowiedz:
Monitor spełnia szereg norm w zakresie promieniowania: UL, CSA, DHHS,
TUV/GS, FCC Class B, MPR II, CE Mark, TCO. TCO nie jest ani 2000 ani 2003.
Gateway ogólnie w swoich monitorach stosuje TCO'95 lub '99, gdyż w USA
ważniejsze sa inne normy niż TCO i Gateway niespecjalnie przywiązuje do nich
wagę, kładząc nacisk bardziej na UL,CSA, czy FCC.
Pozdrawiam/Best regards
Michal Taylor

Gdyby ktos byl w stanie rozszyfrowac te wszystkie normy - czym rozni sie, np
TCO 95 od 99 i od 03 - bylbym wdzieczny ;)

--
pozdrawiam
w_nie