Re: [OT] dyktafon cyfrowy

Autor: macminer <macminer-nielubiespamu_at_polbox.com>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 02:10:41 MET DST

P@wel wrote:

> Witam
>
> Mam zamiar zakupic dyktafon cyfrowy do 1000zl. Wazna jest dla mnie dobra
> jakosc nagrywanego glosu (czulosc mikrofonu), nagrywanie z duzej odleglosci,
> uruchamianie nagrywania glosem, mozliwosc przegrywania sekwencji na
> komputer, mozliwie duza pamiec, najlepiej wymienna. Przegladalem w necie
> duzo ofert, jednak nie znam sie na tym sprzecie i pytam o rade. Interesuje
> mnie dobry stosunek ceny i jakosci. Z gory dziekuje za pomoc.
>
> pozdr

Polecam produkty DaisyMM -aparat fotograficzny lub odtwarzacz mp3,
obydwa mają wbudowany dyktafon. Jakość nagrań jest naprawdę fenomenalna,
kompresja - super, możliwość kopiowania do PC-ta - bezproblemowo. W 1000
PLN zmieścisz się bez problemu, a przy okazji będziesz miał całkiem
przyzwoite dodatkowe urządzenie (tzn. odtwarzacz mp3 lub aparat).

http://www.daisymm.pl/

--
macminer