Re: Drukarka Canon i250 - ja mam i455

Autor: PiotrR <wuwek_at_NOSPAM@poczta.onet.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 01:16:16 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jacek252@op.pl> napisał w wiadomości
news:5c97.0000028b.40dc3b3b@newsgate.onet.pl...
> Planuję zakup Canona i250, ale wcześniej b. proszę użytkowników o
opinie.
> Szczególnie interesuje mnie napełnianie tuszem, tzn. czy jest możliwe z
butelki
> do strzykawki i wstrzyknięcie do cartridge'u (chodzi mi tylko o czarny
tusz).
> Nie wiem też czy oryginalny cartridge to "połówka" i można dokupić
większy
> osobno?

Właśnie kupiłem i455 za 385 zł - ze względu na cichość
pracy i się wkurzyłem :
1. nie chce współpracować z AmiPro -
     - jak drukuję to bardzo często daje mi podgląd wydruku chociaż
       w opcjach ma wyłączone
     - jak mu dam kilka kopii tej samej strony to i tak wydrukuje tylko
jedną
 na innych programach jest w porządku
2. trzeba uważać bo źle są przetłumaczone sterowniki na język polski - w
opcjach
konserwacyjnych jest do ustawienia czas oczekiwania na wyschnięcie tuszu i
jest
odwrotnie niż w wersji anglojęzycznej - Long to Krótko :).
3. traci kontakt z komputerem przez USB - jedyne połączenie

Ogólnie fajna drukarka - cicha, tania w eksploatacji, ale żeby się nie
słuchała Pana :) to już przesada.

Tusze w Canonach to prosta sprawa nie trzeba robic podciśnienia jak w HP,
ale trzeba je dopełniać dość często bo mają małe pojemniczki BCI 24.

Jak mi może ktoś podpowiedzieć coś żeby wyeliminować te błędy
to będę wdzięczny.

Piotr