Re: aparat cyfrowy bezprzewodowo

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Sun 27 Jun 2004 - 00:09:43 MET DST

Użytkownik "Daniel H." <heland_NOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cbkl7h$io0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wyjscia
> wiec
>

> skoro sie pytam o cos takiego to znaczy, ze mam jakis cel
> wiem, ze moge to zrobic zwyklym kablem i tak robie,
> a jesli chce zrobic 2 metrowa przerwe za 300zl to chyba moj biznes prawda?

ok spox. Ja bym pomyślał nad zwykłym bloetoothem i urządzeniem, które będzie
z niego bezpośrednio korzystac (aparat z BT?) ewentualnie moze jest cos
takiego jak stacja dokująca napędzana sinym ząbkiem (HP chyba cos takiego
ma) co do robienia "przerwy" w kablu usb za pomocą BT to nie słyszałem o tym
(ale moze jest).