Problem ze skanerem

Autor: Lia <lia22_at_tlen.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 23:18:08 MET DST

Hej grupowicze!
Mam pewien irytujący problem ze skanerem.
Sytuacja przedstawia się następująco:
niedawno kupiłam nowy komputer (w listopadzie 2003).Skaner miałam od
starego.Skaner Plustek OpticPro PT12
Jest on podłączony do komputera przez port drukarkowy LPT1.
I zauważyłam,że odkąd mam nowy komp i winXP to gdy zaczynam skanować to
skaner w ogóle mi się nie nagrzewa.
Dawniej gdy robiłam prescan to był pasek postępu "Warming up the lamp"
A teraz nie ma.
Sterowniki nowe ściągnęłam(stare nie nadawały się po XP) i nic.
Trochę mnie to wnerwia,bo zanim zrobi się dobry prescan,to skanuje z 5
razy-są beznadziejne skany!(różowe,zielone,bądź w ogóle jakieś niewiadomo
jakie).
Wydaje mi się,że jest to właśnie wina tego,że się dobrze nie nagrzewa.
Dawniej się normalnie nagrzewał (był Win98->nie wiem czy to ma wpływ) i
skany były od razu w porządku.

Pomóżcie co mo może być!?
Czekam na wszelkie sugestie i wskazówki

Pozdrawiam