Odkurzanie peceta...

Autor: mkszakal <mkszakal_at_o2.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 12:52:43 MET DST

Chciałem poruszyć wątek, którego nie poruszał chyba jeszcze nikt...
(chyba...)

Mianowicie dot. odkurzania kompa. Co jakiś miesiąc kiedy nie rozpruwam kompa
4 wentyle + zasilacz nawiewają do środka tony kurzu. Osiada nawet na
łopatkach wiatraka. A że kurz zwiększa temp. wewnątrz peceta to trzeba sie
go jakoś pozbyć. Próbowałem wycierać-ale nie wytrzesz płyty ani kart,
zdmuchiwać-ale nie zdmuchasz całej warstwy kurzy, spryskiwać wodą ;) -ale
zj..ie ci sie komp. Więc może macie jakieś swoje sprawdzone sposoby.

            pozdrawiam
            michał