Re: ELSA vs. PNY

Autor: Aconitum <aconitum_at_fuckspam.interia.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 22:04:41 MET DST

Użytkownik "Red One" <redone@chelm.home.pl> napisał w wiadomości
> [...]

[ciach]

> mimo Twoich ps to nie rozumiem chęci zamiany na FX5900XT.
> Zupełnie bez sensu.

Witam

A ja rozumiem doskonale - najchętniej włożyłbym do swojego komputerka
starego Erazora ELSY w miejsce Gainwarda na GF4. Niestety nie mogę, bo ELSĘ
mam na AGP x2,a płyta obsługuje min x4.
A wracając z OT do problemu asadniczego: na ile się oriętuję, to ELSA i PNY,
to bardzo podobna klasa - zarówno cenowa jak i jakościowa. Osobiście jednak
stawiałbym na ELSĘ, bo już używałem kart tej firmy i byłem więcej niż bardzo
zadowolony.

Pozdrawiam
Aconitum