Re: problem ze stacja dyskietek, pomozcie:)

Autor: WojtasJD <not_at_now.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 19:16:06 MET DST

>[...]
> bardzo prosze o jakies sugestie, jestem u dziewczyny i powinienem sie
> wykazac, caly komp wlasciwie juz dziala, zostala tylko ta stacja fdd:/
> dodam, ze we wczesniejszym komputerze dzialalo ok...
> pozdrawiam i thx za odpowiedzi

etam, inaczej sie wykazesz :p

a jak w BIOSie ? :

- Drive A / Drive B
- Report no FDD for Win95 (jesli jest)
- Boot Up Floppy Seek
 Boot sequence

Jesli podepiniesz odwrotnie tasme czyli zle to wlasnie LED bedzie caly czas
swiecil
a silnik kręcil. A na innej tasmie i wogole to jaka ta tasma, jak
podlaczyles (za przeplotem,
przed - jesli jest) ?