Re: karta graf. 600 + jeszcze troche

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 18:44:50 MET DST

> Jest trochę do wydania na kartę graficzną. Niekoniecznie teraz , może być po
> wakacjach.
> Na ten cel ok . 600 + ewentualnie troszkę. Jaką kartę graficzną ?
> Na razie widzę tu Radeon 9600 ( Nawet PRO). Dotychczas była to
> Riva tnt2 m64 :) łezka , ale mało w sumie gram , choć nie przeczę że nie.
Radeon (600Pro będzie odpowiedni za tę cenę. Niżej nie ma co schodzić
bo w grach będziesz miał pokaz slajdów zamiast animacji. Zakładam że
sprzęt masz coś koła A2000+, bo jeżeli nie to raczej trzeba by było w
co innego zainwestować.

> Czy też może kartę na jakimś chipsecie nvidii ?
> A może zupełnie inną tańszą trochę np. FX5200 ? W sumie to nie
> zależy mi specjalnie na osiągach , ale oczywiście żeby nie kupić
> złomu który za trzy miesiące nie będzie się do niczego nadawał :)
FX5200 to złe rozwiązanie, już lepiej R9200 (albo jeszcze lepiej 9100)

Pozdr. Marcin