ELSA vs. PNY

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 14:57:05 MET DST

Witam,
zastanawiam sie nad kupnem karty. Wybralem juz GPU (GF 5900XT), teraz
zostaje wybor firmy :D
Mam dwoch faworytow ELSA lub PNY - innych nie biore pod uwage.
Dokladnie modele: ELSA GLADIACT FX 935XT i PNY GeForce FX 5900XT
ELSA to ELSA :] Karty tej firmy zwykle mialy lepszy obraz w 2D, od innych
(na tym mi bardzo zalezy), ale PNY, no wlasnie ale co PNY? Wiem, ze karty
robi w oparciu o referencyjne modele nVidia i to chyba jedyna zaleta?
Ktora firma bedzie lepsza? Czy PNY bedzie miala taka sama jakosc w 2D jak
ELSA? Ktora firma bardziej rozpieszcza swoich klientow? - obie maja 3 lata
gwarancji.

ps. Prosba o nie robienie OT i nie wytkanie postow o ATI ;]
ps2. W tej chwili mam Hercules Radeon 9700 - chetnie sprzedam.