Re: Nowa plyta + Barton czy Thoroughbred?

Autor: Loo <monsterjojo_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 14:29:17 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Rynkowski" <SPAMryniobyd@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cbjpme$ndl$1@achot.icm.edu.pl...

> Jeżeli to co masz dzisiaj Ci wystarcza,
> to moim zdaniem, w codziennym użytkowaniu
> nie będziesz w stanie zauważysz żadnej różnicy
> pomiędzy ww. procesorami - poza większą kasą
> (do Bartona trzeba zmienić też płytę główną)
> i lepszymi osiągami w testach.

To co mam dzisiaj mi nie wystarcza, napisalem tylko, ze nie mam zastrzezen
co do plyty poza tym, ze nie obsluguje FSB 333. Zalezy mi tez na tym, zeby
zakup byl przyszlosciowy.
Na razie znalazlem plyte ASRock K7S8X za 158 PLN. Ona nie jest chyba
gorsza niz ta, ktora posiadam teraz (Shuttle AK322)? Czy jest cos jeszcze
tanszego, co spelnialoby moje wymagania (czyli niegorsza niz AK322,
obslugujaca FSB 333)? Pewnie taniej byloby bez karty dzwiekowej i
sieciowej, na ktorych mi nie zalezy w ogole, bo obie mam na PCI, ale
pewnie takich plyt juz nie produkuja... Dzieki za odpowiedz.

pzdr. L.