Nowa plyta + Barton czy Thoroughbred?

Autor: Loo <monsterjojo_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 14:02:44 MET DST

Witam, przepraszam, ze zadaje juz drugie pytanie w ciagu tak krotkiego
czasu.
Mam duzy dylemat:
W tym momencie mam plyte Shuttle AK32 i Durona 1200.
Chcialbym zmienic procesor. Do wyboru mam albo kupno Athlona XP 2400+
Tbred albo zmienic plyte i kupic Bartona XP 2500+. Nie zalezy mi zupelnie
na podkrecaniu. Chcialbym jednak, zeby ten zakup byl tez w miare
przyszlosciowy, a zapewne AMD bedzie jeszcze przez jakis czas produkowalo
procki na FSB 333 i jesli kiedys chcialbym zmienic znowu procesor, to
fajnie by bylo, gdbym mial taka opcje. Moja plyta, Shuttle AK32, zupelnie
mi odpowiada i wcale na nia nie narzekam, nie zalezy mi tez na jakichs
dodatkowych bajerach typu FireWire czy SATA.
Ewentualna nowa plyta ma byc jak najtansza (byle nie byla w niczym gorsza
od tej, ktora mam teraz). Fajnie by bylo, gdyby miala AGPx8. Prosze,
pomozcie i odpowiedzcie na pytania:

- czy roznica w wydajnosci miedzy dwoma przedstawionymi rozwiazaniami
bedzie duza?
- jaka plyte powinienem wybrac, jesli wybralbym drugie rozwiazanie?

Z gory dzieki,
pzdr. L.