Samoczynne włączanie się komputera ???

Autor: Trohgal <trohgal_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 12:53:58 MET DST

O co chodzi ostatnio komputer wlaczyl mi sie sam 2 razy w nocy i dzisiaj
rano. Na plycie (Abit NF7-S 2.0) wtyczka Power on jest wyciagnieta
bo komputer wlanczam przez haslo na klawiaturze
(Tracer Maybach XP bezprzewodowa) zasilacz tez nie powinien robic
samowolki bo to Chieftec HPC-360-302 DF no ostatnim podejrzanm
moze byc modem Sagem 800 E2 USB do neostrady.
W biosie wszystkie WokeUp-y mam wylaczone i RestoreAC Power Loss
ustawione na Power Off
Jak by ktos wiedział co moze byc przyczyna bylbym wdzieczny jak by mnie
oswiecił
Aha system Win XP Pro

Pozdrawiam

Trohgal