Re: problem z biosem?

Autor: Marek Przedwojski <marek.przedwojski_at_op.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 12:08:35 MET DST

Użytkownik "Michal (Ojejku)" <michalra@op.pl.KONIEC> napisał w wiadomości
news:cbi5hq$25b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie,
>
> pisze w imieniu kumpla bo ma nastepujacy problem:
> otoz po wlaczeniu komputera ma tylko 3 linijki tekstu z karty graficznej:
>
> [producent]
> [cos tam]
> [ilosc ramu]
>
> i na tym koniec. Caly czas jest to samo, komputer nie bootuje systemu.
> Wyglada na to, ze bios wogole nie zaczyna sie ladowac. Czy moze wiecie co
> moze byc i co z tym zrobic. Bylbym wdzieczny za pomoc,

Miałem podobny problem jak procesor się przegrzewał. Miał 95 st. C
i popracował tylko kilka sekund i się zawieszał. Zdążył w tym czasie
właśnie tylko wyświetlić informację o karcie graficznej i zwisał.
Raz jak się pospieszyłem wszedłem do biosu i zobaczyłem temperaturę.
po czym zwisł. Zostawiłem go by ostygł. Nałożyłem pastę termoprzewodzącą.
przymocowałem radiator ( źle był ustawiony, akurat go zmieniałem).
I teraz wszystko ok.