Re: Drukarka Canon i250

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 08:38:16 MET DST

Użytkownik "Jacek" <jacek252@op.pl> napisał w wiadomości
news:5c97.0000028b.40dc3b3b@newsgate.onet.pl...
> Planuję zakup Canona i250, ale wcześniej b. proszę użytkowników o
opinie.
> Szczególnie interesuje mnie napełnianie tuszem, tzn. czy jest możliwe z
butelki
> do strzykawki i wstrzyknięcie do cartridge'u (chodzi mi tylko o czarny
tusz).
> Nie wiem też czy oryginalny cartridge to "połówka" i można dokupić
większy
> osobno?

faktycznie nie ma sensu napelnianie tusz zamienik czarny mozan uz kupic od
12-13zl a kolor okolo 18-25zl
faktycznie cartrige sa male ale ma to tez swoje zalety np mniejsze ryzyko
zaschniecia tuszu a wada to czesta koniecznosc wymiany ale przy tych cenach
to i tak nie ma znaczenia i wada kolejna drukarka ma stale glowice i tak jak
juz kolega Darek napisal 2-3 lata i drukarka do smieci bo jest konieczna
wymiana glowic a one kosztuja tyle co nowa drukarka
do domowych zastosowan nadaje sie ale moze pomysl o modeli i350
UWAGA - jak dobrze poszukasz to mozesz znalezdz produkty canona z 24
miesieczna gwarancja a nie z 12 !!!!!!!!!!!!!!