MSI K7Master(MS 6341) i obsluga Thortona 2000

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 00:14:35 MET DST

Witam. Plyta przy uaktualnionym biosie ma obslugiwac proca do 2000.
Pytania sa nastepujace:
- warto kupowac box'owa wersje, czy po prostu zwyklego OEM'a i dokupic coolera ?
- probowal juz ktos proca w granicach 2GHz na tej plycie ? (do tej pory mam 1.4
Thundrbirda, i juz przyznam mam dosc tego grzejnika) ?
- proces produkcji jest chyba bez znaczenia, nie wazne, czy jest 0.13 cyz 0.18,
plyta obsluguje do 2000, wiec zarowno obsluzy proca w 0.13 jak i w 0.18 do granicy
2000 ?
- warto w ogole kupowac Thortona ? nie mam zamiaru poki co wymieniac plyty, wiec
niestety ograniczony jestem ta granica 2GHz, dlatego opcja Thoron a nie Opteron

Dzieki z gory za sugestie