Re: niesamowicie wolny BIOS

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 23:06:07 MET DST

darek napisał(a):

> mam nastepujacy problem: strasznie wolno dziala mi BIOS. tzn. wyswietlanie
> poszczegolnych menu dziala tak jak kiedys tryb tekstowy w PC klasy XT

mam płyte asusa pod AMD i miałem podobny przypadek z tą różnicą, że po
naciśnięciu jakiejkolwiek opcji trzeba było czekać kilka minut zanim się
pojawiła. czasami wogóle bios się zawieszał na kilkadziesiąt minut, a
czasami komputer się nie uruchamiał. płyta poszła do reklamacji więc nie
  wiem co było przyczyną - w karcie gwarancyjnej jest wpis "wymiana
portu PS2"