jaki monitor pod CAD-a

Autor: konrad <kainam_at_vp.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 22:36:50 MET DST

Witam, wiem że to troche nie na temat, ale najlepiej sie pytać tych
co wiedzą to z doświadczenia. Jestem teraz na kupnie monitora, wiem
że najlepiej 19, 21 a jakby była 30 to też by nie zaszkodziło, ale
życie jest brutalne i stać mnie jedynie na 17.
Komputer użytkuje głównie do rysunku konstrukcyjnego ale jeszcze
nie zawodowo - studiuje.
Posiadam karte graficzną Radeon 9200 64MB szyna 128bit. Zastanawiam
sie nad kupnem Samsunga 795DF (lub 975MB). Może ktoś ma albo
potrafi powiedzieć coś na ten temat. Bardzo prosze o uwagi
,propozycje i ocene trafności wyboru.
Z góry bardzo dziękuje.

Dane monitora 795DF (MB) :
Kineskop
  Typ DynaFlat
  Rozmiar 17"(16" widoczne)
  Odchylanie 90'
  Rozmiar plamki 0.20mm(H)
  Powłoka Multi-Layer Coating

Sygnał
  Sygnał Video RGB Analog
  Częstotliwość pozioma (kHz) 30 ~ 85
  Częstotliwość pionowa (Hz) 50 ~ 160
  Pasmo przenoszenia (MHz) 185
  Sygnał wejściowy 15pin D-Sub

Rozdzielczość
  Maksymalna (oparta na VESA GTF) 1600x1200 @68Hz
  Zalecana 1280x1024 @75Hz

Pobór mocy
  Włączony 80W
  Wyłączony < 2W
  Zarządzanie energią EPA/Energy2000/VESA DPMS

Normy
  Bezpieczeństwa - UL, CSA, TUV, CB, NEMKO, Korea EK, CCIB, PSB,
NOM, GOST, CDRH, IRAM
  EMC - FCC, CE, VCCI, C-tick, BSMI, Mic, ICES
  Ergonomia / Środowisko - TUV GS,MPR II,TCO'03