odzyskać 70GB danych...

Autor: krzysiek <someone_at_microsoft.com>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 22:02:31 MET DST

Witam szanowne grono...

Popełniłem okropny błąd i zainstalowałem sobie system nie na tym dysku co
trzeba ;( Zorientowalem sie dopiero po całej operacji ).. W podczas
instalacji przejechałem go quick formatem... oczywiście pozniej go odpiałem
i nic wiecej na nim nie ruszałem bo mam nadzieje, że będzie się dało
odczytać z niego skasowane dane, a przynajmniej ich część. Czy może ktos coś
doradzić, jakiego softu użyć .. czy jest wogóle sens sie w to bawić ?

Pozdrawiam
krzysiek