Re: LG Combo 52x

Autor: tomekn <tomeknnospa_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 20:49:56 MET DST

Użytkownik "Daniel Pilat" <dpilat@_BEZSPAMU_op.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.1b468ff5a065ee929896fd@news.chello.pl...
1.Mam pytanie LG combo z DVD 52x podczas wykonywania nagrywania w Nero 6
pokazuje mi do wyboru zapis 4 x, 8 x i 10 x a pisze w opisie na stronach
produktu ze CD-RW ma miec 32 x a CD-R 52x przy zapisie ?
Jak mam to rozumiec ?
Płyta którą masz może być nagrana z maksymalną prędkościa 10razy gdy kupisz
płytę cd-rw np 16 razy to powinno w oknie wyboru pojawić się 16 x .
Nagrywarka sprawdza z jaką maksymalną prędkościa mozna nagrać dany nośnik i
co ciekawe nie zawsze się to zgadza z tym co na nim pisze.
A moze mam uzywac innego programu do nagrywania ?
To chyba najlepszy program do nagrywania.
2.Czy jest mozliwosc kasowania pojednynczych plików z nagranego CD-RW w
Nero ? Jezli tak to jak ?
Tak. Musisz płyte taką sformatowaćdo zapisu pakietowego a soft to np Incd
też firmy ahead jak i samo nero. Gdy włożysz tak sformatowana płyte do
nagrywarki incd ja rozpoznaje i mozesz traktowac plyte jak normalny dysk
twardy o pojemności coś około 600mb (nie pamietam dokładnie) . "Wchodzisz na
te płyte i dodajesz oraz usuwasz zmieniasz nazwy plikow itp przed
wysunieciem tacki z plyta da sie zauważyc ze nagrywarka zapisuje zmiany akie
dokonales na tej plycie , jest to dosc wygodne bo nie musisz odpalac
specjalnie zadnego dodatkowego softu.
pozdr
tomekn