wyłączanie komputera

Autor: BYNIO <byniom_at_op.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 19:20:39 MET DST

Mam pytanie do kolegów , mianowicie problem mój polega na tym że po
właczeniu komp
startuje na jakieś 5-10 sekund poczy się wyłącza i tylko mryga dioda od
zasilania na przednim panelu , to tak jak by przeszedł w hibernację . muszę
wyłączyć całkiem z sieci i próbować ponownie , robię tak kilka razy i
dopiero zaskoczy , co może być przyczyną.Resetowałem płytę główną
wyczyściłem cały komputer włącznie z zasilaczem i nic to niedało.