Re: [WWW] Projekt batyskaf zakończony ;)

Autor: wytnij <jaseq_at_(wytnij)gazeta.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 18:23:46 MET DST

szwaczu napisał(a):

> A no jest cały obwód zasyfiony czymś pięknie i cały czas ię
> odkłada coś w niebieskawego w wodzie. Możliwe że to to o czym
> mówisz :) Nie zapomniałem tylko nie wiedziałem :D

pomysl sobie jak wyglada twoj 'blok' w srodku (chociaz cpc bym blokiem
nie nazwal) poszukaj na sieci o copalu (zdeke drogi ale bardzo malo sie
go uzywa). Ale sam pomysl ciekawy chociaz nie lubie laczenia miedzi z
alu (moze tak zrobisz w calosci miedziane :) )

--
Foobarek zapodaje: Alians -- Władcy pustyni