Re: ModeCom 300GT a ModeCom 350GTF

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwax_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 16:31:48 MET DST

Użytkownik "grzech" <zulus250(usun_zero)@wp.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:cbh6mc$hfj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A mozesz napisac dlaczego chcesz wymieniac 300GT?
> Bo jezeli wszystko Ci dziala to IMHO wywalona kasa.
> Tez mam 300GT i zadnych problemow + cicha praca:)

Jakby nie było nic na rzeczy to bym przeciez nie zmieniał, bo zasiłka dobra
i cichutka.
Już tlumacze, komp od jakiegos czasu zaczał mi walić bluescreeny, prime95
wywala się po minucie.
Pamięć testowałem już goldmemory, memtestem oraz windows memory diagnostic -
zero bledów, ale i tak chyba zadam dla swietego spokoju Kingsotna jakiegoś.
Myślałem, że proc się grzeje, zmieniłem bude na taka z montowanym poziomo
zasilaczem, nic dalej to samo, zmieniłem chłodzenie proca na miedź, 40
stopni a nadal to samo.
Dlatego chce wymienić zasiłkę, bo może nie wyrabiać chociaż nie wiem co o
tym myśleć bo w końcu konfig nie jest az tak wypasiony: AXP 2000+ Thorton,
GF4Ti4200, 256MB RAM elixir, dysk Seagate 17GB, DVD Asus 8x, Liteon CDRW
24x, muza, lan, plytka MSI. Dodam ze nic nie jest krecone.

Pozdro