Re: [OT] wymiana hardweru w domu

Autor: re 666 <ksiaze_ciemnosci_666_at_yahoo.de>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 13:58:47 MET DST

> Kup na allegro zepsutą żarówkę,

wynika z tego ze stara zarowke moglbym sprzedac na alegro obnizajac tym
samym koszty zakupu nowej zarowki

 która jest znacznie bardziej bezpieczna niż
> dobra, bo nie można się nią poparzyć

nie wolno uszkodzonego odbiornika energii elektrycznej podlaczac do sieci
wysokiego napiecia!!!! to jedna z podstawowych zasad bezpieczenstwa,
poparzyc moze cie chocby prad podczas przebicia

> ja też nie

zalezy mi zeby nowa zarowka dawala duzo swiatla a jednoczesnie byla tania w
eksplotacji ale mam ograniczony budzet i nie wiem jak moglbym sobie z jej
montarzem poradzic sam dlatego prosze o wymiane doswiadczen, czy osram 60 W
bedzie dobrym wyborem?