Re: Coolery Pentagram Freezone ???

Autor: Tomek_Rock <tomek_rock_at_SKASUJTO.gazeta.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 11:02:39 MET DST

> ja ma AMD 1800+ ale moze podkrece na 2000+
> o jakich problemach mowisz - co sprawia problem???
> i o jakie zabezpieczenia chodzi ??
> mam plyte asus a7v600

   Problem był taki, iż po założeniu wentylatora niby wszystko ok ale
komputer po krótkim czasie kompuer wieszał się- temp. zadziałało
zabezpieczenie termiczne procesora. Musiałem zdjąć całość i założyć
ponownie, przy okazji zainwestowałem w dobrą pastę- pomogło.
Miałem na myśli zabezpieczenie proca w biosie przed przegrzaniem...

pozdrawiam Tomek